27 października 2010

Wymiana mini albumów i lawendowe saszetki

Mini album na wymianę z Czarownicą . Każda z nas przygotowała zestaw, którym się wymieniłyśmy. Potem robiłyśmy album i wracał on do właścicielki. To mój album z zestawu Czarownicy. Niedługo dostanę mój :)

Muszę przyznać, że namęczyłam się nad nim nieziemsko, bo kolorystyka okazała się totalnie 'nie moja' :P


wymiana albumowa

wymiana albumowa

wymiana albumowa

wymiana albumowa

wymiana albumowa


I na koniec lawendowe zawieszki do szafy według kursu Ateny

lawendowe zawieszki!


4 komentarze:

  1. Może kolorystyka nie Twoja, ale poradziłaś sobie doskonale! Albumik wyszedł świetnie!
    A zawieszki bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jednak jeszcze można czymś zadziwić :) Nie widziałam jeszcze torebek własnej produkcji :)
    Albumik jest wspaniały Czarownica z pewnością będzie zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny albumik i świetny pomysł na wymianę!!!
    Kolory są cuuudne- mega radosne i soczyste :)
    :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 The World of Margot , Blogger