16 października 2010

Steampunk!

Ramka dla R. z okazji Dnia Chłopaka :) Tak jak lubi - steampunkowo! Na pomysł wpadłam gdy zobaczyłam steampunkowy papier, który zresztą spokojnie leży sobie u mnie w szufladzie i czeka na swoją kolej.

Z resztą długo pewnie nie poleży, gdyż te papiery wybitnie przypadły mi do gustu i mogłabym z nich scrapować godzinami ;)


steampunk!

I detale:

steampunk!



Matriały:
Steampunkowe die-cuts, tusze i ćwieki Latarnia Morska, puder do embossingu Distress ze scrap.com.pl, kwiatki Prima, Glossy i Crackle Accents, Wycinanki ze scrapińca i wycinanki.

7 komentarzy:

  1. Koła zębate we włosach są fantastyczne :) Praca jest pięknie dopracowana

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna;-)) Lubię takie klimaty;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. BOSKA!!! Po prostu CZAD!!! Nie mogę oczu oderwać!!!
    Też pokochałam te papiery od pierwszego wejrzenia! Na razie je głaszczę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. moje kolory, moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 The World of Margot , Blogger