14 marca 2010

Zaległości i wyróżnienia

Jak zwykle odkładam wszystko na ostatnią chwilę a potem brakuje mi czasu na zrobienie tego. Wrzucam więc kilka starych nowości ;) (dziewczyny z forum już co nieco widziały):

Na pierwszy ogień idzie grubasek zrobiony na lutowym spotkaniu skrapkowym - znalazł on już swoją nową właścicielkę, która ma go już w swoich łapkach.




Materiały:
Papier ILS z kolekcji Glass of Wine, stempelki Papermania, notesik, dziurkacz Marthy Steward, tusze.

karteczka dla cioci:



Materiały:
Papier ILS z kolekcji Glass of Wine, stempelek z Tildą, Crackle Accents, dziurkacz Marthy Steward, tusz, kredki akwarelowe.

Otrzymałam także wyróżnienie od DomiDoll, za które ślicznie dziekuję :*



i przekazuję je wraz z wyróżnieniami z tego posta do:
Zaklinaczki wnętrz
Agnieszki
SentiMenti
Fussi
DomiDoll
Mamajudo
i
Ita

2 komentarze:

  1. Dziękuję za wyróżnienia :* tylko ja jak i wiele już innych blogów dziękujemy za nie, bo przekazywanie dalej jest "problematyczne"... tyle jest wspaniałych blogów! wystarczą komentarze, ze się podoba :))) miło mi, że lubisz do mnie wpadać :)))) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 The World of Margot , Blogger