11 listopada 2009

Kartki urodzinowe

Ostatnio zrobiło się troszkę urodzinowo wśród znajomych, więc nie omieszkałam wypróbować się w tworzeniu kartek :)

Pierwsza to lift Eweliny. (mam nadzieję, że się nie obrazi)

(zdjęcia trochę koślawo wyszły, ale śpieszyłam się niesamowicie)






Materiały:

Papier Decorer, stempel Lilie, stempel Red Admiral Butterfly, ćwieki, czarny tusz Heyda, jasnobrązowy i kremowy karton oraz puncherowe kwiatki.

I gorsecik dla brafittingomaniaczki ;)






Materiały:
Papiery Amber, krople akrylowe, puncherowy kwiatek, stempel akrylowy, czarny tusz Heyda, kremowy papier oraz kremowa falbanka z pasmanterii.

1 komentarz:

  1. Przepiękne! Jestem zachwycona, a szczególnie urzekł mnie gorset... Piekne rzeczy robisz:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 The World of Margot , Blogger